The day

Idag så väckte Johnsen mig med ett samtal om att han kilar hit, förvånad över initiativförmågan så sprang jag ur sängen och väckte Sebbe.
.
Igår satt vi och diskuterade om hur vi skall fixa ihop allt med inspelning och grejer. Vi la upp lite olika förslag på lösningar. En av dem var om Johnsen kunde pallra sig hit och vi fixar mick, gitarr och allt som behövs. Jag ringde Johnsen och hörde om det skulle kunna gå och fixa med så kort varsel. Det största problemet blev att Big J inte hade något fritidskort, så jag sa att vi ringer imorgon och kollar närmare. Vid 1 på natten langade jag ett sms till honom och frågade om det på något vänster gick att lösa ett fritidskort. (Han har inga pengar på mobilen så han svarade inte, vilket jag visste att han inte skulle). Klockan 13.01 "imorse" ringde han och deklarerade att han fixat ett kort och kommer.
.
Så en aning förbluffad över initiativ förmågan vaknade jag raskt till och väckte Sebbe.
.
Dilemma nummer två blev en gitarr... Sebbes mamma och min mamma, båda ha gitarrer men ingen har strängar...
.
Ludwig löser problemet. Just nu (15.39) sitter han framför mig och sätter i sig en macka.
.
Dilemma nummer två... ett musik program...
.
Det är fortfarande ett dilemma... Jag återkommer.
.
Peace
.
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0