Planering

Att jag har organiserat det mesta av mycket vad gäller detta ganska "oorganiserade" projekt är nog väldigt sant. Denna veckan har jag dock lagt ansvaret på S.
I helgen (lördags) var vi som sagt i Stenungsund och träffade Johnsen för att börja skissa på en låt, vilket vi egentligen skulle gjort innan feb. lovet, men som vi inte gjorde för att S var onåbar ungefär hela veckan innan (han åkte till Italien på lovet, därför la vi resan till Stenugnsund veckan innan (var tanken) och inte direkt ringde tillbaka, förens det var försent för att hinna träffas. Efter det var jag lite irriterad eftersom samma fenomen uppstått innan, och jag tog då upp det med honom. Kommunikation är viktigt.
Eftersom det uppstod problem efter det så upplevde jag situationen lite hopplös, vilket jag gör emellanåt när detta uppstår, men det är en del av honom (Vi har varit något av "bästa polare" sen 8-9 år tillbaka), så jag hörde inte direkt av mig. Jag var lite "smått irriterade", vilket jag ändå, trotts allt, sällan blir.
.
Vi bestämde att åka till Johnsen på fredagen (redan här ser ni "problemet"), får väl säga att det krävdes en del uppmuntran för att få alle man i båtarna *host S. Jag sov hos min vän ons-tors och efter mycket om och men även tors-fre. Jag åkte hem "tidigt" på morgonen för att hinna hem och hämta kläder och sån skit innan vi skulle ta RÖD till Stenugnsund. Typ fyrtio minuter innan jag skulle ta bussen hemifrån till stan så ringde S och lät "velig". Det slutade att vi "på grund av orsak" inte åkte. Då la jag planerandet i hans händer. Vi åkte på lördagen istället.
.
Det blev en lyckad resa, mycket tjöt och mycket Tacos. En del låtskissande, tillräckligt.
.
Innan denna veckan skall vi ha hunnit ta fram en melodi och ett utkast är tanken, vi skall släpa Big J till en studio i Angered (Kultur Atom) och se om vi kan skapa lite magi. Denna veckans planering ligger i Mister Sebastian (S) "Ko0bBan" Dan Perssons händer.
.
(jag har även uppmanat honom att skriva på bloggen)
.
This is the "vardag"
.
"Vardag är jag den som ligger i mitt badkar/ tar tag i min pinne.. och runkar bort mina problem från mitt sinne" / L
.
.
.

(S & the beatmachine)
.

(L & S)
.

(S & Pontan & Big J cockin som Taco)
.

(Jag (L) och Andreas "Big J" Johnsen)
.

(Café Vasa med Pontan & S efter Stenungsund)
.
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0