P3 Text

Idag är jag med. Efter programmet (20.00) kommer jag finnas på deras hemsida så man kan lyssna på mitt bidrag. Här: P3 Text
.
Jag (Linus Brodén) Har även en egen hemsida www.wackstah.com (wackstah)
.
Enjoy
.
.
L
.

"Alla är vi barn någon gång, alla har vi vaggats till barnafödande sång, vissa växer aldrig upp och vissa på en gång, är vi en av dom? En av vilka? En av vad? Vi tar tag i varje dag och ett stadigt tag i vad vi tror är svar, för vad som tar oss någon vart var dag som far, tar jag mig i kragens stadg som är vad, vad?

Hastigt skrivna noter på ett blad blandas med min vardag, vad var det jag sa? Vilket är utkast och vilket är klart? Vart är min början och vart är min "start"? "Start" behöver jag i min yoghurt och på huvudet har jag mig själv...

Inspirationen är du, och dig inspireras i andra person, är kreativiteten den tredje eller bara en emotion? Skapar vi opinion över våran kreation när vi producerar vad marknaden vill ha, ge mig svar...

Följer du dig själv till sängens ensamhet eller dina vänner till fest? Vilka val har jag påverkat på vilket sätt? Som mest är jag den jag är, heller aldrig mindre..."

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0