P3 Text 21/3

"Hej Linus!
.
Söndag den 21/3 kommer vi att sända ditt bidrag i P3 Text (programtid 18-20). Efter att programmet har sänts kommer din "textofon" också att ligga på vår hemsida
www.se.se/p3/text.
.
Tusen tack för din medverkan!
.
Ebba Berg
P3 Text
"
.
Detta mailet var en trevlig överraskning i min inbox för några timmar sedan. Så nu vet ni. Den 21/3 är jag med i radio. Sedan finns det på nätet i all evighet.
.
L
.
P.S Jag blev jätte nervös när jag började spela in. Så inledningen är nog lite hackig, sen har jag inte en aning om hur resten låter... Jag reppade iaf PA-Vardagen = PROJEKTVARDAGEN represent...
D.S
.
.
P.S 2 Jag har "börjat" på rapporten också... Jag har skapat ett dokument ägnat för det. Skrivit lite minnes grejer och sån skit.
D.S 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0