Mr S.P kickar in med lite salig skit...

Tjatja bloggen... Nämen lets get serious.
.
Everyday.

Negativa människor förstör världen,
Negativa människor tillintetgör värden,
Negativa människor klagar på alla väder,
Negativitet är och förblir vardagen i alla lägen.

.
Gammal sång.

Ena stunden är jag full av tankar och känslor,
Baksmällan blir förvirring,
Instrumenten spelar ett namn men jag vet inte vilket,
Jag försöker sjunga det men mina toner är falska,
Jag hittar tonerna men musiken finns inte där,
Kommer den snart eller är det meningen att det ska vara så,
Eller är det kanske jag som sjunger på fel låt?

.
Busstankar.

Jag är gravid av lycka,
Trött på att vänta,
Jag kan inte styra det,
Bara tänka och tycka,
Livet är segt.

.
Buddah.

Försiktig strålkastare lyser i huvudet,
Försiktiga strålkastare bländar mina tankar,
Försiktigt förblindar strålkastare dig,
Vi är nu upplysta.

.
Random Shit.

Ett kaosartat lugn där utgången är osäker men medveten.
.
Rättvisans hyckleri det är orättvisans myteri.
.
En endimensionell människa med tredimensionella tankar i en tvådimensionell värld.
.
Okonkret tveksamhet i en överväldigande medvetenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0